mandag 16. mars 2009

Wish list

Jeg er veldig glad i Indiska; prisene er lave, de har BÅDE klær og interiør, de har stadig nye varer og butikkene er fulle av farger, herlig!
Jeg sjekker derfor jevnlig http://www.indiska.com/, og i dag var det masse rosa å se, lykke!

Bilde nr. to fra venstre på underste rad; JA, jeg vil ha både skjørt og tunika! Rosa og oransje er en herlig frekk kombinasjon, jeg vil ALDRI kjøpe meg et grått eller sort plagg igjen! (Hmm, i hvertfall ikke før til høsten da..).


Denne etasjekurven ønsker jeg meg, fylt med små påskeegg i alle regnbuensfarger.



Disse eggene, sukk.. Masse bling og fine farger, akkurat som jeg liker det..



Denne herlige kaninesken kan få passe på mine fineste smykker. Jeg har vært den stolte eier av en kanin, håper du koser deg i de-evige-grønne-enger, Kalle!


Denne stolte, lilla hanen likte jeg veldig godt, men bruksområdet er muligens litt snevert. Jeg får tenke litt på det..


Disse fuglene var jeg livredd for å gå glipp av, men i dag har jeg fått sikret med to remser med fugler. De er supersøte, hurra!


Fuglehuset er så søtt, og de har matchende hageredskaper!

Å, i morgen er det meldt sol og 8 grader her, hipp hurra for vår og glade farger!

2 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Å guri...
Jeg må si meg glad over at det er litt avstand til min nærmeste Indiska ja...Ellers så hadde jeg gått amokkkkk...
Fy flate så mye fint...

Drops som vurderer sterkt å dra innover for å sikre seg noe allikevel...hi hi...

Minmill sa...

Nå bør jeg vurdere en bytur i morgen, til Indiska. Den lilla hanen og de små søte fuglene kunne jeg tenkt meg. Og kjenner jeg Indiska rett, koster ikke dette mange kronene. Dette må jeg si var fristende Bella.
Håper bare at Indiska i Kristiansand har det, de er jo litt fattigere på utvalg enn i større byer.