søndag 22. mars 2009

Spiselige kunstverk

Herlig kakepynt, lekre cupcakes og cookies er veldig i vinden for tiden, og jeg lar meg gladelig inspirere!
Disse fantastiske biscuits fra Biscuiteers er de fineste jeg noen gang har sett, og finnes for alle anledninger. Jeg kan ikke skjønne at man kan ha hjerte til å spise disse, men de gir meg lyst til å finne frem bakesakene!

Nyt disse lekre bildene (garantert kalorifrie)!
Strand/sommerbiscuits som kanskje hjelper mot vinterdepresjoner..?

Blomsterbiscuits i nydelige farger.

Biscuits for den veskegale..

Skobiscuits, kanskje disse kan hjelpe for shopaholics..? Litt billigere å kjøpe seg 10 par av disse, enn hos Manolo Blahnik..


Teabiscuits, passer jo perfekt til afternoon tea med venninnene!



Lovebiscuits som smelter enhver mann eller kvinnes hjerte, sukkersøtt!


Bursdagsbiscuits må være den perfekte gave til den som har alt.



Og sist, men ikke minst; påskebiscuits. Nydelige egg, påskeharer og lam skaper uten tvil den rette stemningen.
Og dette var ikke alt de hadde å tilby...
Ha en fin uke! :)

2 kommentarer:

Camilla sa...

He he, så stilig:-)

Katrine sa...

Morsom overskrift! Det er navnet på nettbutikken vår som selger kakedekoreringsutstyr!