fredag 13. mars 2009

Fri som fuglen

Denne helgen har jeg virkelig gledet meg til, ikke fordi jeg har store planer, men fordi jeg trenger litt ro og hvile. Ukene raser forbi i høyt tempo, så nå skal det slappes av og koses.
I dag har vi spist årets første friske jordbær, til kladdkaka (Leilas oppskrift) og krem, mmm! Kosingen er godt i gang, med andre ord! : )
Fuglene har formert seg, og nå er de fire. Jeg koser meg virkelig med å lage dem, så det skal nok bli fler! Ingen av dem er ferdige enda, jeg syr på litt glitter og stæsj etterhvert som jeg finner.

Den hvite blomsten av silkebånd er fra Søstrene Grene, og den blå er kjøpt for mange år siden på Knappehuset. Jeg har et voksende lager av bånd og annen pynt, det finnes jo så mye fint.

Den store rosa, glitterblomsten er reddet fra et par kasserte sandaler fra Oasis. Sandalene var superfine, men gikk i oppløsning, men nå lever de videre på en liten blåfugl.

Siste oppdatering ang. Leilas Country Living: det er i første omgang besluttet å utgi 2 nummer av bladet; 31. mars og 14. mai. Man kan ikke abonnere i Norge enda, og første nummer vil ikke bli solgt i norsk butikk (fordi forhandlere vil vurdere en utgave av bladet først).
Hmm, da blir det nok utenlandstur på meg i slutten av mars, hi hi!
God helg!

5 kommentarer:

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Skjønne fugler!

Ha en flott helg:-)

Marias skriblerier sa...

Kos deg og nyyyyt fridagene!

Katarina sa...

Mmmmmmm,sier jeg bare..kniis:-) Kos dg masse:-) Fuglene er super søde forresten;-)

Ninas Drops sa...

kule pipper...
så søte...
moro å lage kan jeg tenke meg..
drops=)

Anonym sa...

Heisann :)Takk for tips om Amsterdam! Antagelig blir det Hard Rock cafe på oss også ;) Vi var på Hard Rock..i Barcelona og spiste verdens beste burgertallerken som vi gjerne gjentar :)
Så nydelige fugler du har laget!
jeg er så glad i fuglepynt selv for tiden..Ønsker deg en fin søndag videre! Klem fra Kardemomme :)