onsdag 11. mars 2009

Ikea & Leila news

I dag har jeg vært en liten tur på Ikea, har ikke hatt telys på flere uker (tenke seg til!) og var litt spent på sommernyhetene.

Vitrineskapet trenger sårt en skikkelig opprydning, for ikke å snakke om en tvilling; skapet er fullt. Tallerkener og fat står i skjeve stabler, og jeg har ingen planer om å slutte å hamstre, det er helt klart et større kjøkken som trengs!
Stolputen ble kjøpt på Ikea i dag, rosa og fin! : )

Loppestolen er lys gul, og kledde seteputen. Den runde puten er fra House Doctor.

Dette nettet måtte jeg ha! Ser for meg å ligge inni her på en stor stabel av myke puter og pledd (jeg må bare vente på at et par meter med snø skal smelte bort først..).


Og så disse da, er de ikke søte? Dette er hundekjeks som Bella fikk av mamma i helgen! Mamma er kjempe snill og er en av Bellas største fans! Kjeksene er kjøpt i dyrebutikken på Sandvika Storsenter, og falt veldig i smak hos vår kresne dachsefrøken..

Nå skal jeg kose meg med siste ROM 123, lete etter fine hus på Finn (jeg vil flytte! NÅ!) og nyte neste episode av Leila på Landet kl 21.

Ha en fin kveld!
Update:
Nå har Leilas country living fått hjemmeside, oj som jeg gleder meg!
"Inredning, bakning, trädgård, trender, vintage och pyssel" ja, det er musikk i mine ører!
Foto: Leilas Country Living
Foto: Leilas Country Living
Gleder meg! : )

5 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Å du den puta var fin...den fikk jeg ikke med meg når jeg var på Ikea forrige helg altså...men det var kanskje det eneste jeg ikke fikk med meg og..thi-hi...

Oki, du har en fin og fargerrik blogg synes jeg=)
Ha en fin kveld..likte godt pippen din som du har sydd...slik vil jeg og lage...kanskje kanskje...Vil gjøre så mye...men får ikke alltid helt viljen med meg...o la la...

Tove sa...

Oj, for en fin krok av kjeøkkenet ditt! Kjempeflott skap som så ut til å romme mange skatter:) Og oppslagstaveln og stolen.., så fiint:D

Ha en kjempeflott onsdagskveld!

@afjo72 sa...

Takk for Leila-tips, jeg sjekker ut linken straks :o)

Minmill sa...

Hei Bella. Jeg ble så skuffet i kveld. Jeg har jo fortalt at jeg har kjøpt abonnement fra TV4+ for å se Leila på landet. Så nå i kveld for første gang skulle jeg kose meg med de to første episodene. Plutselig stopper alt opp og jeg får beskjed at siden jeg er utenfor sveriges grense får jeg ikke se mer. Det har visst noe med rettigheter å gjøre. Jeg synes det skulle vært en synligere advarsel på programmet før man lager abonnement. Gikk inn og leste rettighetene for tjenesten, og der står det på engelsk at ikke alle program er synlige for utenlandske kunder. Men himmel og hav da, hvordan kunne jeg vite at det gjaldt bl.a. Leila. Så det ble 49,- kroner for liten morro.

Ville bare si fra siden du også har lagt ut i bloggen at det er mulig. Jeg skal lage en liten warning i min blogg....

Minmill sa...

Hei, det var flere av bloggerne som sa i går at de får sett Leila program på PC fra både Norge og Danmark. Da skjønner jeg ingenting jeg. I kveld skal jeg prøve fra min private PC. Vet at jobb PC en min er beskyttet gjennom en Brannmur, og det kan jo være at det er det som gjør det. Det burde jo virke hos meg når det gjør det hos alle andre. Gir ikke opp håpet da.....