tirsdag 3. mars 2009

Leila på landet

Sukk, i morgen starter Leilas nyeste serie, nemlig Leila på landet.

Foto: TV4
Om du, som jeg, er Leila-fan: kan du få en smakebit fra serien her: http://media.recept.nu/1.752430?videoId=1.871963
Jeg har ikke TV4+ (som serien vises på), men jeg skal se serien på nett på TV4 Anytime (koster 49,- i måneden, og her får man tilgang til alt av Leilas tidligere programmer, Monikas Mat, samt masse annen herlige, svensk inspirasjon!).

Foto: Tv4
Serien er innspilt på Leilas eget sommartorp, og det kan jeg virkelig ikke gå glipp av. I tillegg kommer Leilas magasin ut 31. mars; Leilas Country Living. Jeg har kontaktet Bonnier og spurt om tegning av abonnement her i Norge, har veldig høye forventninger til bladet, og regner med at det kan gå forbi Isabellas (som ikke er helt det samme etter at Isabella Smith sluttet som redaktør) og entre tronen som mitt favorittblad... Jeg er lettere engstelig for å gå glipp av første nummer, og er forberedt på å time det med en tur over grensen (hjelp, dette høres nesten sykelig ut)!
Nå er det Bygglov på TV4 (som jeg heldigvis har), ha en herlig aften!

Ingen kommentarer: