tirsdag 31. mars 2009

Belønning!

I dag har jeg fått en pakke med klær bestilt på Karlas.dk, jeg har kommet ajour på jobben og jeg har unnet med en blomst, deilig dag! Og jammen nærmer det seg ikke vår her også, i dag var det 12 grader!


Vårens første pelargoniablomst sprang ut i dag, jeg blir så glad!


Som belønning for å ha vært flink på jobben, fikk jeg denne fine hortensiaen (av meg selv, hihi!) i dag. Jeg liker så godt de hvite kantene på kronbladene, har ikke hatt denne sorten før.


Nydelige farger, og de små, blå knoppene i midten er så søte.


I dag kom omsider en pakke med klær bestilt fra Karlas.dk (sendt fra Danmark for et par uker siden).. Posten Norge er så treige! Ikke sendte de meg lapp om at pakken var ankommet postkontoret heller, så passe lei ringte jeg kundeservice i dag og fikk beskjed om at pakken hadde ventet på meg siden lørdag.
Jeg fortollet selv på internett denne gangen, veldig enkelt og greit (og 100 kr spart).
Jeg likte så godt dette skjerfet fra Cream, herlige, lange, tunge frynser og fine farger.

Jeg kjøpte også en florlett, hvit tunika med lilla prikker og fine blomsterknapper, kjempe søt.


Hele fangsten; skjerf, underkjole med blonder, tunika og cardigan med broderier.
Alt var over forventing!

Nå skal jeg bake påskekjeks med nytt bakeutstyr kjøpt på Ikea i går, gleder meg til påskefri!
God tirsdag (Äntligen Hemma på TV4 og Frustrerte fruer i kveld :)

2 kommentarer:

Jannicke sa...

Så fine klær og planter!!

Viktig å belønne seg selv - ofte!!!

Klem fra meg.

Kaspara sa...

Så spennende det hørtes ut med Indiska-kjole med Lisa Bengtssontrykk. Jeg elsker kjoler!
Det hørtes ut som du hadde hatt en fin dag, og helt enig; stell litt pent med deg selv i blant.
Jeg liker godt både Hortensia og Pelargoniaer, men jeg er en stor "flowerkiller". Helst burde jeg hatt bare plastblomster, hi, hi¨
Fine klær du hadde fått i posten også. Du er tøff som bestiller klær via posten. Jeg gjør aldri det jeg, liker å prøve dem først. Det så i alle fall ut som du hadde vært heldig. Lilla på klær liker jeg godt også, og det store tørklet var lekkert.
Ha en god natt og en fin morgendag! Klem fra Kaspara