fredag 6. mars 2009

Happy

Fredag, tra-la-la..! I dag har jeg hatt en fin dag; for det første hadde en på kontoret med seg bursdagskake. Dette er en søt tradisjon på vårt kontor, som på merkelig vis tiltrekker seg mye besøk. Bedriften jeg jobber i har ca 130 ansatte, og når noen har med kake, er det plutselig mange som har noe ugjort inne hos oss, hi hi!

Midt på dagen ringte telefonen på plassen min, og det viste seg å være et headhunter-firma som hadde fått meg anbefalt. De lurte på om jeg kunne være interessert i en spennende jobb, og nå lurer jeg veldig på hvem det er som har anbefalt meg! Veldig koselig var det, og spennende ikke minst. : )
På vei hjem var jeg innom barndomshjemmet mitt, og der knabbet jeg denne stabelen med engelske Burleigh tallerkener. Jeg har tenkt på dem litt i det siste, og fryktet at de var kastet eller gitt til loppis. Den gang ei, heldige meg! Brunt og rosa er så fint sammen, synes jeg, her sammen med et hvitt loppefat, rosa stettfat fra Åhlens og en timer fra London (som ikke virker skikkelig, ha ha!).

Nå har vi spist middag, og i dag prøvde vi laks med spennende sauser (fra frysedisken). Jeg synes ikke kombinasjonen sweet chili og laks var spesielt heldig, men fisk = god samvittighet, så skal vi kose oss med nybakte brownies, potetgull (med eddik, takk Maarud, en helt klar favoritt!) og godis. Jeg er så glad i gullrekka på NRK, så nå skal det koses og slappes av.

Hekleguttene (samboer og lillebror) vil vise frem luene sine, så i morgen skal jeg ta bilder og vise frem her, de er stolte (og søte!!).
Har du forresten sett av IKEA har lagt ut sommervarene? Ja, der var det mye jeg kunne tenke meg!
Ha en nydelig fredag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spennende med nytt jobbtilbud :) Lykke til og god helg! Klem fra Kjersti

Prinsesse Elin sa...

Ha en herlig lørdag. Klem fra Elin:O)