lørdag 7. mars 2009

Påske-preview

Nå begynner jeg å glede meg til påske, men det er jo en god stund til.. I går fant jeg frem litt fine bånd, knapper og stoff i glade farger, og begynte på litt påskepynt.

Her skal det bli en fargerik påske, ja! Det er gøy å få brukt noen av hobbysakene jeg har sanket gjennom mange år, og det hjelper litt på samvittigheten at det kommer til nytte, og ikke bare blir hamstret.

Dagens shopping; hmm, det er vel ikke lett å se at jeg er glad i rosa vel..? I høst og vinter har jeg vært veldig lilla, men nå som det går mot lysere tider, står rosa høyt i kurs.

Jeg har et lass påskeegg fra foregående år, men jeg liker å gi bort egg, så det blir nok bruk for disse også. Kanskje pappa får et knallrosa egg iår..?

Her har det snødd i hele dag, og det er MASSE snø her fra før, så jeg tror våren lar vente på seg i år.. Det hjelper litt med vårtegnene inne, men det beste hadde vært om de var ute.

Jeg falt sånn for disse plastboksene fra RICE, men så nå at den største er spukket i bunnen.. Arg, da må jeg tilbake til Rafens og bytte, kjedelig..

Sengetøyet er til hytta i Son. Jeg gleder meg sånn til å starte sesongen der!
Nå skal jeg rydde og pynte litt, og det trengs virkelig her!
Ha en fortsatt fin helg!

2 kommentarer:

Jannicke sa...

Masse fine farger i innlegget ditt i dag! Flink du er til å lage påskepynt!!
Ønsker deg en fin helg!

Minmill sa...

Åh, så mye fint du har shoppet. Likte alle de glade fargene. Sukk, får så lyst til å fråtse i farger nå når våren nærmer seg. Jeg har også de Rice bollene. De er så skjønne.
Nå minte du meg på at det snart er påske, og at jeg kanskje burde begynne å tenke litt på pynt. De var fine de eggene du har laget.