søndag 15. mars 2009

Vår i år!

YES, her er det vår!! Solen skinner, fuglene synger og det renner og drypper, hurra!

Koselig vårtegn i vinduskarmen, ganske så hvitt ute fremdeles, men det er meldt vårvær til uken, skal vi få grønt gress til fellesferien, tro..? : )
Bella og jeg har kost oss ute i dag. Bella har startet tennisballsesongen og jeg har smeltet snø (ikke med hårføner altså, men spadd den ut på bare flekker)og plantet. Tennisball er stor stas, og viser seg å være en perfekt kombinasjon med snø.. Bella elsker å grave, og har brukt mye av dagen på å grave ned (og opp) tennisballen sin, givende hobby!
Jeg har kastet ut granbar og lyng av blomterpotten på trappen, til fordel for vårløk. Håper det snart er påskeliljer, krokus og tulipaner som ønsker oss velkommen på trappen.


Her ligger jeg og soler meg i hagen, og Bella sitter på fanget mitt, med tennisballen, så klart!


Her er huset i påskestemning, og det er jo en god del snø som skal smelte før det blir soling på plenen.. : )


Nå skal jeg kose meg med noen avsnitt av Leila Bakar, avsnittene jeg har kjøpt på DVD er første sesong, og på TV4 Anytime ligger sesong 2, hipp hurra! I går bakte jeg Bountykake som Hobbyhuset delte oppskrift på, jeg er veldig glad i kokos, så den passet perfekt! Jeg droppet kremen på toppen, mmm, kjempe god!

God søndag!

6 kommentarer:

Stina sa...

Tror jeg må finne frem Leila Bakar DVD'en min ;)

Jannicke sa...

Flotte bolder,
likte godt det siste!
Det oste av kooos!!

Jannicke sa...

Krøll på tungen :
Bilder!!! Selvsagt!

Minmill sa...

Ser virkelig ut som du kan kunsten å kose deg selv med mye snø på alle kanter. Godt at snøen er begynt å smelte iallefall. Her har vi fremdeles ikke et snøfnugg igjen. I dag har vi vært ute alle mann. Mannen har kappet grener av den store eika, jeg har hjulpet ungene som har syklet og lekt.

Jeg er så glad for at jeg kunne se de Leila programmene likevel. Du verden for noen fristelser den damen kan lage...

Ønsker deg en fin kommende uke. Klem fra Minmill

Ninas Drops sa...

Å guri..bounty kake..nammi nammi...
Deilig at det går den "rigktige" veien nå...det blir helt nais med våååååår..
Drosp=)

Blogger sa...

There's shocking news in the sports betting world.

It has been said that every bettor needs to see this,

Watch this now or stop placing bets on sports...

Sports Cash System - SPORTS BETTING ROBOT