søndag 8. mars 2009

Hvitt (er dritt)

Her laver det ned! Ingen vår i sikte, men jeg satser på at snømåkingen gir meg sterke armer til graving i hagen senere i år! : )

Jeg fortsetter med påskepynt, og nå er det fugler som står for tur.

Igår bakte jeg Cindy McCain's Oatmeal-Butterscotch Cookies. Jeg hadde ingen politiske baktanker, men liker godt cookies med havregryn, og i tillegg hadde jeg endel karameller igjen fra jul som kom til nytte. De ble veldig gode, og det ble mange, fullstappet kakeboks. :)

Stoff og stil har gratis mønster til disse fuglene, god ide, synes jeg! Stoffet er også fra Stoff og stil.

Ikke mye vårstemning her, nei.. I det fjerne skimtes fuglehuset mitt. Det ser ut til å stå rett på bakken, men står egentlig på en lang påle. Snøen som kom/kommer i dag er skikkelig tung, lurer på om vi må våge oss opp på taket snart..?
Nå må jeg ut og måke litt igjen, og det er ikke helt ufarlig. Tidligere i dag holdt jeg på å slå ut fortenne på snømåken, ha ha ha, det hadde vært litt moro å komme tannlaus på jobb!
Ha en fin søndag, håper det er vår hos deg! : )

4 kommentarer:

Minmill sa...

Ikke for å gjøre deg misunnelig, men tydeligvis bor vi på helt forskjellige steder i dette landet. Her er snøen smeltet bort og solen skinner, og det er skikkelig vårstemning. Men tross alt, så hadde jeg vært glad hvis det var så mye snø som det er hos dere. Her i sør har vi nesten aldri ordentlig vinter, det pleier stort sett å bare bli slapsete. Derfor er jeg glad når det kommer snø, og er skikkelig kaldt etterpå.
Så søt fugl du har laget. Fikk med meg at det var mønster i stoff og stil. Herlige kaker har du også laget. Du koser deg selv om snøen laver ned hos dere.
Forresten var det bra at du beholdt tennene dine. Skumle greier.

Glede sa...

Hei! Dumpet tilfeldigvis innom bloggen din.. Ble inspirert av det siste innlegget ditt. Både til å bake og til å lage påskepynt.. Ha en fin kveld. :)

Stina sa...

Hei! Nå har jeg akkurat oppdaget en fantastisk blogg. Så fint du har det, og så mye flott du lager.

Her må jeg følge med videre :)

Anonym sa...

Så herlig påskepynt-inspirasjon du viser!!! De eggene du lager var jo bare SÅ dekorative og fine!
Herlig den kyllingen /eller var det hane....
Må nok starte opp med litt laging jeg også. Nå ble jeg ordentlig motivert!
Så fristende kjeksene du hadde laget så ut også. Gutta her hjemme hadde nok jublet om jeg hadde trådd til med disse.
Ha en glad dag! Jeg må jammen snuse litt i stoffene mine på jakt etter stoff jeg vil bruke til påskepynt...
Klem fra kaspara