tirsdag 10. mars 2009

Jeg ønsker meg..

en bratt trapp! Som for eksempel ledet ned til en liten (jeg er beskjeden) brygge, hvor man kunne dingle med bena i forfriskende saltvann..

Jeg skulle aldri klage på at trappen var bratt, men gladelig balansere picnickurver med champagne, reker, jordbærterter og deilige salater til mine ventende badegjester.



Om vinteren hadde det passet fint om dette var synet som møtte meg da jeg kom hjem fra jobb, og jeg skulle være medgjørlig og mild, selvom innkjørselen måtte måkes i timesvis hver eneste dag.



Det hadde vært fint med en nydelig dør som ledet ut til det lekreste parkanlegg. Her hadde jeg aldri gått tom for steder å plante klematis, roser og hortensia, som jeg med største selvfølge skulle luke og pleie (med et smil om munnen).
Bella kunne svinset og svanset så mye hun bare orket, og om hun kom til å grave i et rosebed, skulle jeg bare le det bort og rose hennes grønne ehh, poter..?



Et omkledningsrom hadde gjort meg enda snillere. Her skulle lavendelduftende, nystrøkne skjorter hengt på rekke og rad, min kjære, stryking hadde seilt opp som favoritthobby nr. 1.

Sukk, kjære O, skjønner du ikke at jeg egentlig ønsker meg alt dette for din skyld..?

Alle bildene er funnet på Finn, se link til eiedommene om det brenner i lommeboken! Dette gjelder for deg også O, jeg er tilgjengelig for å gå på visning når som helst..

1 kommentar:

Hege - BOLIGglede sa...

Hihi.. Da hadde du antageligvis også hatt råd til både gartner og butler.. Det er lov å drømme da..:)
Ha en fin, drømmende dag videre.. Er å titter innom her rett som det er..