lørdag 21. mars 2009

Tilbakeblikk

Jeg har kikket på gamle bilder i dag, og sukk som jeg gleder meg til grønt gress og fregner på nesen!


24. mars i 2007 startet vi uteserveringen.. Det blir nok åpning først i april i år, det ligger fortsatt en god meter med snø på terrassen.


Min lille, søte Bella i underkant av 3 måneder gammel. Her ser hun så fredfull ut, men hun var litt av en propell da hun var våken!


Her var vi klare for feiring av 17. mai i 2007. Bella med litt rester av heftgrunn på øret, hi hi!
På 17. mai i fjor snødde det her, håper på sol og grønt gress i år.

Herlig fargeglad klematis, jeg gleder meg til jord under neglene!


Det skal bli godt å dra på hytta igjen, lurer på hvordan vinteren har vært der? Hytta ligger på en liten øy utenfor Son, så i vinterhalvåret ligger den i dvale.
Det er deilig å ha så mye å glede seg til!
God natt : )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisan!
Takk for hilsen!
Å steke vafler på verandaen slik dere pleier å gjøre, er bare sååå koselig. Naboenen våre pleier å gjøre det, og invitere oss over.
Ser dere har samme fine utemøbler som oss. Liker de så godt.
Bella er bare så skjønn!
Et vennepar som vi ble kjent med på en sydentur har bodd i Son, så der har vi vært på dagstur noen søndager.
I dag skal vi feire min søte, gamle mamma som blir hele 87 år i morgen. Det blir feiring i morgen også på selve dagen, men i dag kommer familie fra Oslo nedover.
Ha en nydelig søndag!
Klem fra kaspara

Brigg sa...

For et nydelig bord! Jeg leeengter etter sene sommerkvelder..ikke lenge igjen nå.