fredag 8. mai 2009

Shoppingvær

I dag har det vært grått og vått, fremtil nå, nå skinner solen igjen!
I dag har jeg shoppet litt sommerklær, bort med ullgensere og støvletter, velkommen sandaler og lette kjoler.


Dette var alt jeg fant i gjenbruksbutikken i går; tre broderte servietter, en brodert duk og en brodert løper. Etter en runde i vaskemaskinen og litt stryking ser fremtiden lysere ut for funnene, jeg tror jeg beholder dem hele (men det har jeg sagt før, time will show).


Og så dagens shopping; sko med kilehæl fra H&M, neglelakk til tærne og supersøte hårstrikker fra barneavdelingen.


To kjoler ble med hjem, blå fra BikBok og bringebærrød fra H&M.


Og øredobber må man jo ha, begge parene fra H&M (mye fint der nå, eller kanskje bare lenge siden jeg var der sist).

Nå skinner solen her hos oss, så nå er det bare å tørke regnvannet av hagemøblene og flytte ut.
God fredag og frigjøringsdag!

1 kommentar:

Ninas Drops sa...

Hei å hå-...
Jeg likte skoene du har funnet..hm..hvorfor så ikke jeg de da mon tro...???
Any way..flotte kjoler og...det blir digg til sommeren vettu...
Jeg gleder meg til å løpe rundt..eh rusle rundt i kjoler jeg og...
Ha en fin fin fredagskveld=)
Klem fra FredagsgodisDrops=)