fredag 15. mai 2009

Rask nytelse

Herlig, for et nydelig vær! Nydelig vær krever rask og enkel mat, og jordbær så klart.
Siden det var fredag, ble det dessert også, en rasende enkel, og overraskende god en; jordbærtrifle.


Jeg hadde litt tørre rester av et sukkerbrød som jeg skar i skiver og la lagvis med vanilesaus og jordbær. Enklere enn det blir det vel ikke?


I dag har vi hatt takstmann som har sett på vannlekkasjen under kjøkkenbenken og han fant masse fukt.. Parketten må skiftes, og da må kjøkkeninnredningen ut, grøss og gru! Vi får se, det ordner seg jo, men er litt upraktisk.


I morgen står matlaging på plakaten, vi skal ha tapas 17. mai, og da er det greit å forberede det man kan. Jeg gleder meg til 17.!

God helg!

1 kommentar:

M sa...

Så fine bilder...kom innom på min vei gjennom bloggeland...
deler ut roser i dag,
@->- @->- @->-
med ønske om en god 17.mai!
Klem fra meg!