søndag 7. juni 2009

Slapp søndag

Siste dag av helgen nytes i fulle drag, og jeg har begynt å glede meg til den neste. Jeg var i bursdag og på byen i går, og det merkes godt at man først kom seg i seng utpå morgenkvisten.. Jeg har begynt på et nytt lappeteppe i dag, men ellers har jeg gjort veldig lite (oppdaget at det var loppiser i dag kl 15.55, litt i seneste laget, skuffet!).

Været har vært veldig variabelt denne helgen. I går fortet vi oss ut med tepper, lesestoff og puter for å nyte litt sol, men da vi hadde fått rigget oss til og smurt ut solkremen, skyet det fort over og det kom noen kalde dråper, ha ha.. I dag har jeg sittet med symaskinen ute på hagebordet, kjempe deilig!

På Plantasjen i dag fant jeg en utrolig søt espalje med en stolt fugl tronende på toppen (dårlig bilde, så ikke lett å se). Håper erteblomstene snart setter fart og slynger seg oppover.

Om du vil være med i trekningen av disse søte skjerfene, kan du legge igjen en kommentar her. Jeg har lovet en liten gave til alle, så legg igjen favorittfargen din, så finner jeg noe som passer : )
Fortsatt god søndag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!

Jeg blir i så godt humør av å lese bloggen din! Så fargerikt og flott!
Ha en fin dag videre!
Mvh.blogg-løs