fredag 13. februar 2009

Valentin

Jeg er klar for feiring av kjærligheten i morgen (ja, det er en dag skapt av handelsstanden, men jeg er veldig for å feire dager med positivt og koselig budskap!), og har knipset litt bilder av hjertene i heimen..
Hjerter fra Plantasjen som ble malt til jul (som varer helt til påske, hi hi!).
Servietter fra Søstrene Grene og Åhlens, søte!
Min nye hjerteskål fra Le Creuset som for tiden er fylt med sjokolade, mmm!
Et hjerte som ble sydd et par juler tilbake pynter fortsatt opp i vitrineskapet på kjøkkenet.

Herlige kjøkkenhåndklær fra Åhlens, de er så søte at jeg nesten ikke har råd til å bruke de..
I morgen skal jeg bake muffins med rosa, lilla og rød kakepynt til venner og familie. Jeg har også laget noen hjerter av royal iceing (etter ide fra en av kokebøkene fra amazon). Bilder kommer i morgen! : )

Det nydelige hjertet fra Kaspara er helt fantastisk og har flyttet ut i stuen, det er så fint!! :)
Dette kortet skal min kjære få i morgen. Jeg pleier å lage kort selv, men dette søte kortet fra Indiska klarte jeg ikke å gå ifra... Jeg fikk nydelige blomster av mannen på torsdag, jeg var dårlig, og han hadde kommet over en av mine store favoritter; voksblomster. Jeg er heldig!
Ha en deilig helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Her var det mye fint og jeg håper du får en fin valentine dag!!!Mvh Linda

Anonym sa...

Hei Bella
"Love is in the air" var en låt som var populær i min ungdom, og her passer den jo perfekt inn!
Her var det hjerter i bøtter og spann. Veldig koselig å se at du har funnet palss for Kaspara-hjertet også!
Kos deg masse i helgen!
Klem fra kaspara

Anonym sa...

Likte serviettene med puss & kram, alltid slik jeg bruker å avslutte sms til min kjære. Ha en flott valentine dag. Skapt av handelstanden, men kommet for å bli. Så her feires den også. Kjersti