tirsdag 10. februar 2009

Forglemmegei

Nå har jeg huset for meg selv, ganske deilig! Både mann og lillebror er ute på vift, så det betyr frossen pizza og Martha Stewart på TV.. : )
Jeg har laget en collage til, denne gangen med en side fra den gamle planteboken (funnet på loppis etter mye leting), litt gammel, nydelig tapet (selvsagt også fra loppis), litt sikksakk-bånd og en glitter F (for forglemmegei).
Panduro har pappbokstaver, disse blir supersøte på gaver og kort.
Og ta-da; hekleteppet er ferdig, med en bølget, lilla kant rundt. Nå er jeg i gang med et nytt teppe, ha ha, håper ikke dette tar over to år å ferdigstille også..
God tirsdag, her står det ferske ROM 123 for tur!

1 kommentar:

Ninas Drops sa...

SÅ fint teppet ble..Å minner meg om min bestemor...På en god måte...
Kos deg med pizza..Nå skal det leses 123 her og.
Nina