torsdag 12. februar 2009

Spennende post!

Jeg bestilte noen bøker på http://www.amazon.com/ for en stund siden, og i går lå endelig hentelappen fra posten i postkassen! Jeg trodde ikke at jeg skulle få en hel postsekk, de fem bøkene var jo ikke sååå store..?

Jeg bestilte Crazy about cupcakes
Flea Market Finds & How to Restore Them og Junk Beautiful.

Jeg ble ganske skuffet over Junk Beautiful og Crazy about cupcakes, men de tre andre var fine. Utrolige kakepyntideer i Bake me I'm yours..-bøkene, helt nydelige!

Trengte litt inspirerende lesestoff i dag, har vært syk og hjemme fra jobb. Er bedre nå heldigvis!
God aften : )

1 kommentar:

Ninas Drops sa...

Så fint at du fikk så mange bøker..
Går og venter på to jeg å..
Veldig spent uff kjett med bomkjøp da...hm..husker faktisk ikke hva jeg bestilte jeg..hm...

Gleder meg til å se resulater av kokebøkene bare du blir frisk så.
God bedring fra Drops og hennes hostepinker=)