mandag 20. april 2009

Sommerklar?

I går var jeg en tur på hytta i Son med Papps. Vi fikk satt ut båten og hadde en frisk(!) overfart til øya vi tilbringer somrene på. (Har lagt til et par bilder som ble glemt i farten :)
Alt var i skjønneste orden på hytta; ikke innbrudd eller mink i år. Vi har hatt begge deler tidligere, og verst var det da minken slo seg til. Minken hadde født unger under gulvet på et av soverommene og sanket godt med fisk (som var alt annet enn frisk). For en stank! Det ble en stor jobb med å skifte planker og få ut alt av etterlatenskaper..
Disse knaggene venter på badekåper! Og forhåpentligvis ikke paraply som hang her mye i fjor...
Søt og skjør vårblomst som jeg ikke har sett før.. Noen som vet hva dette er..?

I den lille hytta hvor vi bor, er det rosa, blomstrete og loppete, akkurat som jeg liker!
Tyver på ferde!

Dette fyret ligger på nabeiendommen og blinker fint på kvelden og natten.

Nå på våren gleder jeg meg over alt grønt som vokser og gror, også ugress! : )


Ikke noe å si på badevannet, i følge Bella.. Jeg venter til det er 20+!


Nå gleder jeg meg til sommer og late dager på hytta, men jeg ville ikke vært foruten de andre årstidene.
God mandag!

2 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg snuppa
Fine bilder. Har du det sånn på hytta??? En perfekt sommerhytte spør du meg. Herlige sommerlige farger på puter.
Mink høres ut som litt stress....de for svinner ikke når de er ferdige med gjøremålet. De kommer tilbake...tyvene stikker.
Ha en fin fin kveld:O)

linn kr/sykepleier sa...

Aaaah, skjønne bilder. Ser kjempe flott ut. Bra dere ikke hadde tatt besøk av noe slag. :D