fredag 4. mars 2011

Settekassebonanza

Det har blitt ganske mange settekasser i det siste, og gleden var stor da jeg fant to settekasser som prydet mitt eget jenterom på 80- og 90-tallet. Den gang var de hvite og i furu, litt mer spenstig fremstår de nå!

Den tyggegummirosa settekassen var engang i furu, og rommet lykketroll og andre søte figurer på jenterommet mitt.


Deilige farger! Disse tre har funnet seg nye hjem, håper de gjør stor lykke der de er. Jeg tilbyr nå settekasser tilpasset kjøperens ønsker, sjekk ut Eplabutikken min om du er på jakt etter en.

Nå skal jeg pakke varme klær, norske flagg og telt, vi skal nemlig overnatte i Holmenkollen med gode venner i natt og være med i VM-cirkuset i morgen, gleder meg!

God helg!

13 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Utrolig vakre settekasser du "lager". Fargene og mønstrene du setter sammen gir meg hjerte-bank

* SMILE *

Наталья sa...

Очень красиво)))

Kiiromi sa...

Såå fina!! Härliga helgplaner du har.

/Mia :)

erry sa...

Wow vad många och fina settekasser du gjort!

Jag tycker också det är kul att göra settekasser, men det tar mycket tid. :P

Önskar dig en fin helg!

Rosa sa...

Nydelig, nydelig, nydelig!! Jeg må bare se å få skaffet meg noen billge settekasser jeg kan "pimpe" opp, men de er ikke lette å få tak i gitt! Vil gjerne ha en litt stor og en liten... men jakten fortsetter!

Håper du sov godt i natt og får en alldeles strålende helg! :-)

Klem, Rosa

Marianne sa...

Fy fankern de er fine altså!!!
Elsker fargene (som alltid)!

Tøffing som sover ute altså... det er noe annet enn meg som sitter i sofan med Pepsi Max og Leila-DVD; ikke like tøft! Men koselig, for all del :)

Lo forresten fælt av støvsugerhistorien din! Hva skjedde egentlig med sjokoladen? Ble det noe av den eller fikk du snakket deg ut av hele sulamitten?

Fortsatt herlig helg; håper Holmenkollen har vært en like stor suksess for dere som for Johaugen!

Petra / Popetotrora sa...

Wow! Så fina allihopa!! Jag tycker det är superkul att göra iordning prylhyllor så här, men det är völdigt svårt att hitta några hyllor att köpa, så man kan renovera dom, tycker jag. Men jag letar vidare... :-)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så nydelige settekasser du lager ♥ -og mye annet fint også, jeg var inne i Eplabutikken og tittet :) Der fikk ønskelisten min seg et par nye elementer ;)
Finnes søstrene Grene i Norge? Jeg snublet over den butikken i København og ble helt forelsket, men hadde ikke handlebudsjett på den turen. Og hvor fant du kandiserte fioler? Jeg har letet etter det en stund *♥*

Hildemiho sa...

såå nydelige settekasser!! og for en nydelig blogg. jeg er glad jeg fant veien hit, for her likte jeg meg virkelig godt!
hilde

emblas-kanel sa...

Så flotte settekasser og for en morsom blogg. Jeg fant den etter at du var anbefalt i Kamille. :-)
Har en gammel settekasse selv som for tiden ligger på lofteti påvente av ny renessanse. Den er en gammel, slitt original så jeg har liksom ikke hjerte til å male den.
Ha en flott ettermiddag og kveld.
Hilsen Eva :-)

Aurora sa...

Utrolig fine settekasser, ikke umulig at en rosa settekasse havner i handlekurven min på Epla:D

Unknown sa...

Amazing! I like the type cases you made over. Good job!

Regards, Dieuwke @
http://opsynboerefluitsjes.blogspot.com/

Latoya sa...

Å, de var kule! :oD
Tusen takk for masse inspirasjon!