torsdag 24. mars 2011

I godt selskap

Med skinnende sol og smeltende snø er det ikke vanskelig å holde humøret oppe. Når det i tillegg nærmer seg helg og man er anbefalt i Kamille, er det ikke rart humøret er på topp! Jeg er anbefalt i strålede godt selskap med Kaspara og Fjeldborg, på en side med et herlig Retrovilla-bilde.


Litt 86% kakaosjokolade, paranøtter, Kamille og et knippe halvferdige kjeder lover godt for kvelden. Jeg trålet butikkene i Sandvika etter lange kjeder, men fant ingen spennende som kan passe nå mot vår og sommer, så jeg skal lage noen selv.


Jeg har åpnet en Eplabutikk til med hobbymateriell og salget går jevt og trutt. Det er så gøy å pakke ordrene med nykjøpte visittkort, lapper og stempler, og jeg er strålende fornøyd med at jeg ikke fulgte jentedrømmen og åpnet butikk, det holder lenge å være Eplabutikkdame for meg!
Rosa og røde sopper er såkalt påskepynt fra Søstrene Grene, men jeg skal spare mine til jul, synes de passer bedre da.
Nyt resten av uken!

6 kommentarer:

Green is the new Black! sa...

Gratulerer så mye med flott anbefaling,
Det fortjener du :)!

Ha en fin-fin Krea-kveld!

Stina sa...

Grattis med anbefaling i Kamille!
Så stas :-)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så gøy med omtale i Kamille, jeg har ikke fått lest det bladet, men det er alltid gøy når "kjente" bloggere (da mener jeg de på blogglista mi) blir omtalt, enten det er på nett eller i blader. :) *♥*

Anonym sa...

Velfortjent anbefaling!
Ha en fin dag!
Hilsen Alexandra

Rosa sa...

Gratulerer så mye, snuppa! Jeg fikk med meg dette i Kamille og smilte stooort over de 3 supre bloggene de hadde funnet frem til:-)
NYT DET, kjære deg!

Klem, Rosa

Joni (pigesind) sa...

Gratulerer så mye! De har tydeligvis god smak i Kamille;-)