onsdag 16. mars 2011

Full fres

Dagene flyr forbi for tiden, jeg har begynt i ny jobb og jobber fremdeles litt på den gamle på konsulentbasis, så det er nok å ta seg til. Den nye jobben er forøvrig fantastisk, så jeg lykkelig travel om dagen.
Huset er bomba, maten i kjøleskapet går ut på dato og skittentøyet hoper seg opp, men hva gjør vel det?



Vårnyheter i Eplabutikken min
På kveldstid er det ordre-pakking og hobbykos som står på planen, men til helgen håper jeg at huset kan bli nogenlunde presentabelt og bloggbart.
Ha en fortsatt fin uke! : )

3 kommentarer:

idyll sa...

Hei! Herlig å høre at det ikke bare er hos meg alt faller litt fra hverandre for tiden;) Gratulere så masse med ny jobb!!

Rosa sa...

Jobblykke, med andre ord! Deilig når det er sånn, da kan skikkentøy være skittentøy en stund:-)
Nydelige, nydelig smykker du lager, snuppa!
Og i morgen er det HELG igjen, jippi! :-)

Ha en strålende dag og helg!

KLem, Rosa

Marianne sa...

Gurimalla! Å være fornøyd på jobben betyr jaggu mer en nyvaska gulv altså! Så herrrrlig :)

Nå må jeg inn i Eplabutikken din igjen merker jeg.. Snart lønn ;)