torsdag 4. februar 2010

Snørr og snop

Her råder stillheten om dagen, kun avbrutt av snyte- og hostelyder. Nå har jeg tredje runde med forkjølelse denne høsten/vinteren og det må være rekord. Fra nå av blir det mye fisk, kylling og grønnsaker, og kanskje litt godt med søvn?


Ikke så mye nytt å vise frem, men forrige torsdag var jeg på gjenbruksbutikken etter å ha gledet meg lenge.. Jeg fant en fugl og ingenting annet, kjempe skuffet! Måtte liksom ta med meg noe, så bestemorfuglen fikk bli med hjem.
Voksblomstpotteplanten kom samboeren hjem med til meg en dag (to til og med!), han er så flink!! Lysrosa voksblomster er en en av mine favorittblomster, men de er jo ganske sjeldne som potteblomster. Jeg blir så imponert over at han husker sånne ting, jeg er utrolig heldig.
Wiinblad/Rosenthal asjetten er hentet fra barndomshjemmet, og jeg husker at jeg beundret fargene som liten. Så en i samme serie på gjenbruksbutikken for en tid tilbake, der skulle de ha 300,- for den, så den fikk bli igjen.


Og tilslutt litt saker kjøpt på Etsy som jeg har litt planer for så snart arbeidslysten kommer. Det nærmer seg Vanlentinsdagen, og den liker jeg å feire litt.
Forkjølelse er ikke så ille at det ikke er godt for noe; uten smakssans er ikke godis så fristende.

4 kommentarer:

Ellen Marie Albertsen sa...

Kanskje forkjølelse er det nye slankekuren.. Jeg kunne trengt litt av det:p Selv om jeg ikke vil være syk da:)

Håper du blir frisk snart slik at godis smaker godt<3

Camilla sa...

Håper du blir bra fort da :-) Jeg har klart å holde meg frisk hele vinteren til en forandring *bank i bordet*

Også må jeg bare spørre, hvilken Mal bruker du på bloggen din? skulle gjerne hatt sånn at jeg kunne bruke sidene også, og ikke minst få større bilder :)

Solveig sa...

Huffa! Sånne evige forkjølelser er jo helt bånn... God bedring, og håper du har mykt og godt snytepapir.

Må bare si at jeg e l s k e r den pipipipen din. Jeg er helt fortjust i fugler om dagen.

God uke - snart helg:)

Christine sa...

åh, den pakken fra etsy så gøy ut :D kos deg masse med den i helgen :D og god bedring :D