onsdag 24. februar 2010

Award

Jeg har fått award fra Ellasplass tusen takk for det : ) Jeg kan ikke love interessante fakta om meg selv, men jeg har gitt det et forsøk.

Reglene for denne blogawarden var som følger:
- Kopier awarden til bloggen din.
- Link til den personen som ga deg awarden.
- Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
- Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
- Link til deres blogger.
- Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.


Jeg har ramset opp syv fakta om meg selv for et par måneder tilbake, men jeg skal jammen prøve meg på syv til:

*Jeg er utålmodig og liker forandring (som gir seg utslag i at ting bør gjøres så raskt som mulig, at jeg blir fort lei jobber og at jeg gjerne vil flytte).
*Jeg elsker å kjøpe plastbager (eller hva det heter? Som de har på Søstrene Grene for eksempel). Har mange, og bruker de til alt fra ved, pant og stoffoppbevaring.
*Som barn og ungdom har jeg hatt mange fritidsaktiviteter som speider'n, fotball, håndball, basket (mest langvarig) og en kort forelskelse i Kung-fu (fnis!).
*Jeg er avstandsforelsket i Aksel Lund Svindal (kan ikke holdes hemmelig lenger, sukk!).
*Jeg er ganske økonomisk og prisbevisst.
*Jeg er pro resirkulering og er ganske streng her hjemme (som har resultert i at mamma ikke tør å kaste noe når hun er på besøk).
*Jeg kan ikke sove om garderobedørene på soverommet er ikke er forsvarlig lukket.

Jeg sender award og utfordring videre til Stina Ballerina (velkommen tilbake!), Blandet Loft, VH Home, Mitt Lille krimskrams, Janne på lanne, Ninas Drops og Ein gul knapp. Håper dere tar utfordringene så vi får vite litt mer om dere.. : )

Ha en fortsatt fin uke, snart fredag igjen nå!

3 kommentarer:

Unknown sa...

gratulerer med award!
Morsom lesing dette. ;)

Ellen Marie Albertsen sa...

gratulerer!

Aina – Pudderkvastrabagast sa...

Du er nok ikke den eneste som er avstandsforelska i ALS. Flott mann, altså! <3