søndag 19. juli 2009

Hupp hurra for verdens beste!

I dag fyller samboeren 30 år, hurra! Egentlig skulle vi feiret dagen på hytta, men med den dystre værmeldingen holdt vi oss hjemme. Vi startet feiringen med familien i går, med skalldyrpasta, kaker og kaffe. I dag var det tidlig opp for å bake rundtstykker, rusten bursdagssang og en liten gave på sengen, før hele familien kom på frokost/bunsj kl 11. Deretter har det gått slag i slag med åpning av fine gaver, grilling og masse kos. Vi er så heldige som har familier som går så fint sammen, med mye latter og god, avslappet stemning.
Med huset fullt av gjester snek jeg meg ut en liten tur opp i skogen med Bella, og kom tilbake med en kopp med blåbær. De gjorde seg på kaken, som det nå er et enslig lite stykke igjen av...


Mannen fikk utrolige gaver som digital speilrefleks (hurra, håper jeg får låne!), telt (marka -here we come!) og en Philips soundbar fra meg. Jeg var mildt sagt overrasket da jeg skulle hente soundbaren på posten, esken var enorm! Samboeren hadde reklamert så fint med at dette var et veldig lite anlegg som nesten ikke kom til å synes.. Vel, synes gjør det jo der det står under tv'en, men det kunne vært verre (de gigantiske høytalerene hans er tross alt forvist til garasjen, og litt lyd må han jo få?). Nå må jeg bare vende meg til alle de nye lydene, jeg har aldri hoppet i stolen av sporten på NRK før.. : )
.

Jeg fikk en søt blomst av svigers som svigerfar hadde plukket ut til meg, sjarmerende!
Nå er kjolen byttet ut med myke, gode bukser og jeg ser frem til en runde på noen herlige blogger! Sambo og lillebror spiller Playstation og fryder seg over lyden, hmm, hvor var de øreproppene...?
Fortsatt god søndag!

3 kommentarer:

Kristine sa...

Hipp hurra på etterskudd ;-) for noen supre gaver da! Og så gøy for deg at de sikkert kommer til å glede deg og!!
Vi har og nettopp byttet ut et heller lite pent sort musikkanlegg med små hvite høytalere som passer perfekt til den hvite tv'en! Svære høytalere hører til i garasjen og til nøds i kjellerstuer...hehe ;)

Nenna sa...

Oj, oj, oj! Den kaken så bare nydlig ut! Så flink du er!!! Er blåbærene modne allerede altså???

Ha en fiiiin dag!

Klem, Janette

Anonym sa...

Gratulerer med dagens hans! Flott kake!!
Høres ut som en vellykket bursdagsfeiring og jubilanten må sies å være svært heldig med gavene.

Vi har ett helt enkelt Tivoli Audio anlegg, noe større høytalere enn det vil jeg ikke ha i stua mi. Mannen min hadde det før - slike meterhøye, men de kom aldri opp i vårt felles hjem.

Ønsker deg en flott start på uken!