lørdag 17. januar 2009

Ukens kupp

I dag kom endelig de to Leila Lindholm dvd'ene jeg bestilte rett over nyttår, VELDIG glad da jeg så pakken i postkassen. : )
Har vært på en liten handletur i dag, og gjorde noen fine kupp;

Sateng sengesett fra Hemtex til 149 kr.
Lilla skjærefjøler til -70% på Åhlens, ny saks og synål til festing av farmorruter, vårlige topper fra Vero Moda (elsker den blå med rosetter rundt halsen) og adventsstake til mamma til 20 kr på Åhlens.
Det rosa fatet med stett sto på ønskelisten til jul, men mannen fant det ikke. I dag fant vi ett, og da fikk jeg det, snill mann! Perlemorsskåler til kr 10 og bronsefat til 65, begge fra Bolia. Julepynt fra Åhlens til kr 5 pr stykk (kan ikke huske at det pleier å være noe særlig fint igjen av julepynt hos Åhlens over nyttår, har salget gått tregere i år?).

Og vårlige primula (passer fint til nysnøen ute, he he he), disse planter jeg ut når våren kommer.

Nå har jeg sett Leilas jul (litt dårlig timing) og der var det mye god inspirasjon! Gleder meg veldig til Leila bakar, men lurer på om jeg skal spare den litt.. Jeg fester hekleruter, men Bella er veldig i veien, så snart jeg tar frem teppet kommer hun og legger seg på det!
I morgen skal vi se Max Manus med farmor, vi så den på torsdag også, veldig bra. Jeg gråt, og lurer veldig på hvordan farmor kommer til å oppleve filmen, hun har tross alt mange minner fra krigen.
Ha en deilig helg, her hever bolledeigen og stuen er ryddet, deilig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man blir så glad av å handle litt nytt til seg selv og huset :) Ha en fortsatt fin fin lørdagskveld. Kjersti

Anonym sa...

Hei Kjersti.
Takk for koselig kommentar, setter veldig pris på dem! : )
Ja, det er jammen sant at man blir glad av litt shopping, spesielt når man får gode priser i tillegg..

:) Bella