lørdag 10. januar 2009

Kupp!

Jeg var på Indiska på torsdag for å kjøpe noen søte, vårlige topper jeg hadde sett på nettet. Desverre hadde ikke nyhetene kommet inn enda, men jeg endte opp med et lass allikevel, til den nette sum av 150 kr! Jeg liker salg... : )

Jeg kjøpte fire pakker med julekulebordkortholdere (5 kr/pakken, skal gi svigers to pakker), en kjempe søt tekanne (35 kr, som matcher tekrus jeg har fra før), et langt kjede og:

... denne rullen med håndlaget papir skulle jeg kjøpt flere av! Saribåndene passer kjempe fint til (alle til 5kr/stk).

.... og en avlang pute til 50 kr med pomponger i hjørnene.

Og her er min "rødmende brud" (navnet på amaryllissorten) som er så rosa og fin!

Dette store teppet kjøpte jeg i London før jul på Primark (BILLIGkjede), til ca 160 kr.. Den ene siden har forskjellige søte stoffer, baksiden er rosa med hvite prikker.

Nå skal jeg klippe litt til mitt nye lappeteppeprosjekt og lage frokost.
NYT HELGEN! : )

1 kommentar:

Anonym sa...

Deilig å gjøre små kupp innimellom. Ha en fortsatt god hælg :) Kjersti