torsdag 24. september 2009

Settekasse til salgs

Her en kveld fikk jeg endelig ånden over meg og satte på siste tynne stripe med tapet på settekassen. Prosjektet ble påbegynt i sommer, og det viste seg at noe av det mest tidkrevende var å sette på tynne, tynne tapetstrimler på fronten av de små hyllene.


Jammen har jeg ikke fått laget rognebærgele også. Jeg hadde i epler og frosne rognebær, og den ble veldig god og knallrød. Rosene fikk jeg av verdens snilleste tante forrige fredag, med et ønske om en god helg. Hun er helt fantastisk og utrolig oppmerksom og omtenksom, en superdame!


Settekassen er til salgs, så om noen er interressert, send en mail!


I morgen pakker vi bilen og reiser til fjells for å plukke tyttebær. Det skal bli deilig med fri og fjelluft.
Denne settekassen er solgt, men jeg begynner på nye etterhvert som jeg kommer over "emner", så send meg en mail på bellavintagebella@gmail.com om du ønsker deg en settekasse.

.......................
GOD HELG!
.......................
Psssst: Hippie Chic har er herlig konkurranse med flotte premier (men ikke ønsk deg retrostoffene da, de vil jeg ha! : )

9 kommentarer:

Hege - BOLIGglede sa...

Oj, lekker! Den ønsker jeg meg til minstejenta sitt nye rom.. Sender deg en mail jeg..:)

Titom sa...

Nydelig! Har du fått tak i skålene? Hvis ikke kan jeg sikkert ta med noen hjem fra København til deg. Du kan bestille og betale på nettsiden, velg levering i butikk. Ha en riktig god helg!

Christine sa...

den ble helt fantastisk fin :D veldig effektfullt med de små stripene foran :D (jeg hadde neimen ikke tålmodighet til å gjøre det på min :P)

Tove sa...

For en fantastisk VAKKER settekasse!!! Så innlegget ditt i morges, og det minte meg på min settekasse som står ensom og forlatt i kjelleren. Så i dag har jeg kjøpt spraylakk til den, og i morgen kanskje jeg får tid til å lime litt:) Takk for inspirasjonen!!

klem

Janne sa...

Så utrolig fin den ble!!! Tapeten rundt listene ble knall! Og gelèen så veldig fristende ut...
God helg!!!
Klem, Janne

Camilla sa...

Hei og hopp! Ville bare si at du har vunnet stoff inne hos meg :-) Grattis! Send meg adresse og sånn på mail, så kommer det plutselig pakke i posten.. adr er camilla60@hotmail.com

Randiga Tråden sa...

Härliga färger och saker. Brittmari

Ida B. Støen sa...

Er settekassen solgt?

creativejewishmom.com sa...

Hi Bella, You've made me so happy! Thanks for linking to this wonderful project, I can't wait to share it with my readers at the next party! Please come again next week and tell your friends in Norway! all the best!