onsdag 10. desember 2008

Døgnet har for få timer!





Puh, lasset med uinnpakkede gaver begynner å minke og jeg har kommet i gang med baking (ett slag i boks). Av en eller annen grunn begynner jeg alltid å bake sent på kvelden, som naturligvis ender med at jeg er dødstrøtt dagen etter.. Vi har hatt en ny runde med permitteringer på jobben også, men heldigvis gikk det bra denne gangen også, jeg har flaks!!



Nå begynner jeg å bli litt stressa med tanke på jul, men det er jo to hele uker igjen; senk skuldrene og pust med magen, det blir nok jul i år også! Spisebordet er fortsatt oversvømt med tingene vi kjøpte i London, og det ligger papir-poser-bånd-julebøker-blader-kort-kakepynt over alt, iiiiiik!



Kremt, -ikke la panikken ta overhånd-, i morgen skal jeg på juleverksted hos tanten min og det er alltid kjempe koselig og stemningsskapende.



Et lite bilde av en trist reinsdyr-Bella skal pryde årets julekort, hun er såååå søt! : )

Ingen kommentarer: