mandag 14. juni 2010

Tusen takk!

Tusen millioner takk for award, ND! Novelty & Nowtion (som lager de lekreste lekne smykker) og Sine med bloggen Pillowcase (som tryller frem de herligste ting på symaskinen). Tusen takk begge to, jeg er beæret over at det falt dere inn å gi awarden til meg! : )













Kopier adwarden inn på bloggen din.
Takk og link til avsenderen.
Link til 7 andre bloggere og spre glede.
Fortell 7 ting om deg selv.

Man har jo fortalt ulike ting om seg selv ved tidligere anledninger, så jeg får prøve å finne på noen nye ting:

1. Jeg ønsker meg så inmari et nytt (gammelt hus)! Jeg sjekker http://www.finn.no/ ca 20 ganger om dagen for å se om det har kommet noe nytt i området vi leter.

Min seneste forelskelse skal beskues på søndag. Og ja, det er altfor dyrt, i for dårlig forfatning og rett og slett en drømmehus! Skal-vil-må!! (bilde http://www.finn.no/)

2. Jeg har en forkjærlighet for muffinsformer og hamstrer når jeg kommer over noen rimelige og fine. Siste innkjøp ble gjort i går på Søstrene Grene, de har fått inn i vanlig- og ministørrelse (både prikker og blomstermotiv. Heldigvis liker jeg jo å bake, så de kommer til nytte (må bare rettferdiggjøre hang-up'en litt for meg selv).


Oj, fikk litt sjokk nå som jeg sjekket beholdningen, huff..

3. Nye klær som passer både til finere anledninger og på jobb, MÅ brukes i festlige lag før de er klare for jobb. Om jeg bruker klærne på jobb først, er de liksom litt oppbrukt og ikke fine nok til fest.

4. Jeg er litt redd for tannlegen og gruer med alltid (som i dag), men har heldigvis aldri hull (bank i bordet!).

5. Familien min er veldig viktig for meg og vi er ofte sammen. Jeg er kjempe heldig, og har alle i nærheten.

6. Scrabble på et pledd på plenen med min snille samboer er en av sommerens favorittsysler. Om jeg vinner vel og merke..

Scrabble gjør soling overkommelig for utålmodige sjeler!



7. Jeg sverger til norsk sommer og kunne aldri tenke meg å tilbringe sommerferien i syden.

Sommeren er best på hytta!



Jeg vil gi awarden videre til disse bloggene uavhengig av om de allerede har fått dem, for dere gir fantastisk inspirasjon og gode lesning:
Lykke og lykkeliten
Fjeldborg

Mariannes tant og fjas
Katarinas Verden
Huset ved bekken
Den gode feen
Kasparas regnbue

Takk og god natt! : )

1 kommentar:

Marianne sa...

Neimen, tusen takk! Award er gledelig mottatt og oppdraget er fullført :)

Måtte le når jeg så muffinsformsamlingen din... den var jo ikke akkurat liten...!
Men fin var den; det skal du ha!

Lykke til på visning da! Vi kikker om dagen vi og, men det ligger litt for langt fram i tid til at jeg tør å kikke sånn ordentlig..
Asker eller Bærum er drømmen, men spørs vel om budsjettet er på lag med oss gitt.. :)

Ha en fortsatt nydelig dag!