lørdag 22. mai 2010

Fin uke

Da er jeg hjemme igjen fra jobbing i Danmark, en hektisk, men fin tur. Jeg var jo helt syk etter å dra på Tiger, men de stengte så tidlig at jeg ikke rakk det, æsj! Jeg fikk derimot handlet litt i matbutikkene, er man ivrig etter å shoppe, får man ta de butikkene som er åpne!

Vi reiste etter jobb på tirsdag, så her er noe små glimt fra vår 17. mai feiring som jeg ikke rakk å dele før vi dro. Uken har gått fort, men 17.mai virker som en evighet siden. Noen bilder fra sommerværet i går er også med, plutselig var sommeren her!



Ha en fin pinsehelg, her står hagejobbing og avslapning på programmet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herlige bilder fra nasjonaldagen!

@afjo72 sa...

Flotte bilder :o)

Jonglören sa...

Åh vilka härliga bilder du lagt upp. En fröjd för ögat ju.