mandag 12. januar 2009

Collage

Hmm, endelig fikk jeg lastet opp bilder! Fikk lagt til litt detaljer på profilen min i mellomtiden. Føler at man utleverer seg ganske mye med blogg, og det er ikke mange som vet at jeg har en. Jeg har snakket med noen venninner om det, men ikke gitt dem adressen, synes det er ganske flaut at kjente skal lese det jeg skriver her. Ganske rart egentlig, er jo ikke akkurat så drøye ting jeg skriver om; blonder og blomster burde ikke sjokkere noen.. : )

Nok om det, over til artige saker! Jeg har kommet i gang med litt kreativt, og på lørdag (mens jeg laget middag, fort gjort med andre ord) laget jeg en liten collage. Den runde rammen er etter mormor (savner deg!), papiret i bakgrunnen er fra Indiska, planteillustrasjonen er fra Norges Planter (som jeg lette etter på maaange loppis), et par britiske frimerker og sølvpapir fra en sjokolade..
Boken som endelig ble min! Nå er jeg så glad i den, at jeg nesten ikke orker å klippe i den.. Jeg må allikevel gjøre det for illustrasjonene kan bli vakker veggpryd.

Jeg vet jammen ikke hvor jeg skal henge dette, og jeg vet ikke om det er helt "meg" heller.. Jeg er så syk etter et nytt (gammelt) hus at jeg har mistet litt piffen med å gjøre i stand her hjemme.. Vi får se hva året bringer!

Nydelig side som kommer til å gjøre seg på hytteveggen..


Og tilslutt en opprydning i kakepynten (etter påfyllet fra Sverige i går).. Her er det klart for baking!

Ingen kommentarer: