søndag 12. desember 2010

KORT oppfordring!

Å kjøpe julekort er obligatorisk når man er på juleshopping i England. Utvalget er fantastisk og prisene vanvittig lave i forhold til det vi har hjemme. Jeg har fortsatt endel julekort igjen siden sist vi var på juleshopping i London, så nå har vi nok kort i ti år fremover..
Eplabutikken min er fylt opp med litt nytt i dag (settekassen under kan også kjøpes der), og jeg er så glad over den varme motagelsen! Tusen takk til fine kunder, jeg koser meg masse med pakking og smykkelaging, og blir så motivert over koselige tilbakemeldinger.

Så til oppfordringen: i år selger Kid julekort i samarbeid med Krisesentersekretariatet og det er et fantastisk godt formål! Prisen er god (15 kr for 6 mellomstore kort med konvolutt) og kortene i sølv eller gull er kjempefine. Løp og kjøp og støtt en god sak! : )

Fortsatt god adventssøndag!

3 kommentarer:

salige lavendel sa...

Så mye fint!!

Janne sa...

Nydelig, nydelig!
Jeg har vært inne på epla og handlet, sendt mail:)

Klem, Janne

Marianne sa...

Du, MÅ du legge ut så mye fint nå????
Alvorlig talt.
Jeg er blakk, kan ikke handle øredobber nå da vel!
Har jo akkurat shoppet hos deg jo..
Hm hm hm.. hvor mange dager var det til lønn igjen? ;)
SÅ mye fint altså!